مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 08:472022-10-01سياسي

بی محلی مردم به سلبریتی های بازیچه مدعیان اصلاحات


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آفتاب یزد در گزارشی با عنوان «سلبریتی هایی که از آب گل آلود ماهی می گیرند»، نوشت: این روز ها به بهانه حمایت از مردم باز هم برخی سلبریتی ها موضع گرفتند.

- در حالی که افراطیون مدعی اصلاحات با سواری گرفتن از برخی سلبریتی ها، سرگرم کامجویی سیاسی هستند، یک روزنامه اصلاح طلب تأکید کرد مردم رنگ به رنگ شدن و مُلون مزاجی این سلبریتی ها را جدی نمی گیرند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آفتاب یزد در گزارشی با عنوان سلبریتی هایی که از آب گل آلود ماهی می گیرند ، نوشت: این روز ها به بهانه حمایت از مردم باز هم برخی سلبریتی ها موضع گرفتند.

عده ای که دستمزدشان را تمام و کمال دریافت کردند و یا حتی بار ها اذعان کرده اند که اساساً تلویزیون نمی بینند، باز هم شروع به اعتراض و هشتگ گذاری کرده و ادای حمایت از مردم را درآوردند.

مردم دیگر این خداحافظی ها را قبول ندارند، آنقدر به فراخور زمان چهره های سینمایی و تلویزیونی تغییر چهره داده اند که هیچ کس باورشان نمی کند.

یکی در آمریکا در اوج کشته شدن مردم از کرونا در وطن، عکس واکسن زدنش همه گیر می شود آن یکی در اوج فقر مردم، قرارداد میلیاردی می بندد.

حالا این ها از جمع شدن بیلبوردهایشان در سطح شهر خدا را شکر می کنند و فریاد وا مصیبت هایشان گوش فلک را کر کرده است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی محلی مردم به سلبریتی های بازیچه مدعیان اصلاحات

بی محلی مردم به سلبریتی های بازیچه مدعیان اصلاحات