مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 21:022022-09-30سياسي

تذکر امام جمعه کرج نسبت به ارتقاء امنیت فرهنگی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، آیت الله محمدمهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج و نماینده ولی فقیه در استان البرز، در خطبه های این هفته نماز جمعه، ضمن تاکید بر اهمیت دوست یابی، گفت: دوست خوب انسان را در مسیر موفقیت و پیشرفت قرار می دهد و دوست بد انسان را به سمت بدبختی گرایش می دهد.

وی با اشاره به احادیث و تاکید بر پیامی مبنی بر اینکه هرچه را برای خود می پسندی برای دوست خود نیز بپسند ، افزود: اگر مسیر دوستی شما از این راه فاصله گرفته است بدانید که مسیر اشتباهی است، دوستی نباید در گیر حسادت و مسائل مشابه آن بشود.

وی در ادامه ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی هفته گذشته، اضافه کرد: مسؤولان استان با وفاق و همدلی اقدام می کنند تا امنیت استان حفظ شود، در این میان مردم نشان دادند همچنان پایبند آرمان های انقلاب هستند و از آن دست نخواهند کشید.

امام جمعه کرج در بخش دیگری به شهادت امام حسن عسگری (ع) اشاره کرد و یادآور شد: ایشان در 28 سالگی به شهادت رسیدند و 15 سال از زندگی خود را در زندان بودند، بیش از نیمی از عمر خود را در حصر بودند، ائمه اطهار ما همواره مظلوم بودند، ایشان غریب ترین امام بودند.

وی افزود: حقانیت امام حسن عسگری (ع) دچار تردید بود چرا که شرایط به نوعی بود نمی توانستند در میان مردم باشند و اغلب عمر خود را در زندان بودند فلذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر امام جمعه کرج نسبت به ارتقاء امنیت فرهنگی

تذکر امام جمعه کرج نسبت به ارتقاء امنیت فرهنگی