مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 21:022022-09-30سياسي

تذکر امام جمعه کرج نسبت به ارتقاء امنیت فرهنگی


امام جمعه کرج با اشاره به اینکه امنیت کشور و مرزهای ایران را مدیون و مرهون نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی هستیم، گفت: بعد دیگر امنیت در حوزه فرهنگی است که امروز بسیار حائز اهمیت می باشد و باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، آیت الله محمدمهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج و نماینده ولی فقیه در استان البرز، در خطبه های این هفته نماز جمعه، ضمن تاکید بر اهمیت دوست یابی، گفت: دوست خوب انسان را در مسیر موفقیت و پیشرفت قرار می دهد و دوست بد انسان را به سمت بدبختی گرایش می دهد.

وی با اشاره به احادیث و تاکید بر پیامی مبنی بر اینکه هرچه را برای خود می پسندی برای دوست خود نیز بپسند ، افزود: اگر مسیر دوستی شما از این راه فاصله گرفته است بدانید که مسیر اشتباهی است، دوستی نباید در گیر حسادت و مسائل مشابه آن بشود.

وی در ادامه ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی هفته گذشته، اضافه کرد: مسؤولان استان با وفاق و همدلی اقدام می کنند تا امنیت استان حفظ شود، در این میان مردم نشان دادند همچنان پایبند آرمان های انقلاب هستند و از آن دست نخواهند کشید.

امام جمعه کرج در بخش دیگری به شهادت امام حسن عسگری (ع) اشاره کرد و یادآور شد: ایشان در 28 سالگی به شهادت رسیدند و 15 سال از زندگی خود را در زندان بودند، بیش از نیمی از عمر خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر امام جمعه کرج نسبت به ارتقاء امنیت فرهنگی

تذکر امام جمعه کرج نسبت به ارتقاء امنیت فرهنگی