مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 21:022022-09-30اقتصادي

حذف کارمزد وام 10 میلیون تومانی در بانک های قرض الحسنه


در گام اول سرمایه بانک های قرض الحسنه امسال دوبرابر شد و همچنین دستورالعمل ساماندهی صندوق های قرض الحسنه در شورای پول و اعتبار به تصویب رسید.

- وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: کارمزد وام های خرد 10 میلیون تومانی و کمتر از آن از ماه آینده در بانک های قرض الحسنه صفر می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازوزارت اقتصاد، احسان خاندورزی وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: برای اولین بار ظرف یکی دو ماه آینده با هماهنگی که بین بانک قرض الحسنه مهر ایران و بانک قرض الحسنه رسالت صورت گرفته است، برای وام های خرد قرض الحسنه 10 میلیون تومانی و کمتر از آن، کارمزد 4 درصد را به صفر خواهیم رساند تا برای اولین بار مردم بدون کارمزد بتوانند وام های با مبالغ پایین را دریافت کنند.

سید احسان خاندوزی در نشست مدیران صندوق های قرض الحسنه منطقه ترشیز این خبر را اعلام کرد.

  احسان خاندوزی در ادامه افزود:  در گام اول سرمایه بانک های قرض الحسنه امسال دوبرابر شد و همچنین دستورالعمل ساماندهی صندوق های قرض الحسنه در شورای پول و اعتبار به تصویب رسید.

خاندوزی با اعلام این خبر که برای نخستین بار دستگاه های دولتی و اجرایی مجاب شدند حساب های پرداخت حقوق کارکنان خودشان را در بخش شبکه قرض الحسنه کشور متمرکز بکنند، تصریح کرد: این اجازه به افزایش رسوب و قدرت وام دهی بانک های قرض الحسنه در کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف کارمزد وام 10 میلیون تومانی در بانک های قرض الحسنه

حذف کارمزد وام 10 میلیون تومانی در بانک های قرض الحسنه