مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 20:372022-09-30سياسي

ایجاد ژئو پارک در گنبد نمکی جاشک استان بوشهر ضروری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، طهمورث یوسفی نماینده سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه جنوب کشور روز جمعه در نشست شورای معادن استان بوشهر با اشاره به ظرفیت های این استان اظهار داشت: - طهمورث یوسفی باتاکید ایجاد ژئو پارک در گنبد نمکی جاشک تصریح کرد: با تأسیس این ژئو پارک ضمن جذب توریسم و گردشگر سبب آبادانی منطقه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، طهمورث یوسفی نماینده سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه جنوب کشور روز جمعه در نشست شورای معادن استان بوشهر با اشاره به ظرفیت های این استان اظهار داشت: تهیه نقشه زمین شناسی و مطالعات ذخایر مواد معدنی یکی از اولویت ها است و اکنون تهیه نقشه زمین شناسی دشت دالکی در دستور کار قرار دارد.

نماینده سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه جنوب کشور از تهیه نقشه زمین شناسی بندر طاهری در شهرستان های جنوبی استان بوشهر خبر داد و گفت: اجرای طرح مطالعات آلاینده زیست محیطی و تهیه نقشه رسوبی سواحل استان بوشهر در دستور کار قرار دارد.

وی به انجام عملیات ژئو فیزیکی هوایی، ژئو شیمی و اکتشافات عناصر لایه های رسوبی در استان بوشهر اشاره کرد و افزود: شناخت زمین به عنوان بستر تمام فعالیت ها از جمله الزامات یک توسعه پایدار و همه جانبه است که در بخش زمین شناسی اقدامات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد ژئو پارک در گنبد نمکی جاشک استان بوشهر ضروری است

ایجاد ژئو پارک در گنبد نمکی جاشک استان بوشهر ضروری است