مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 20:172022-09-30سياسي

بیانیه وزارت اطلاعات پیرامون حوادث اخیر کشور


تحقیقات اولیه از متهمین، نشان دهنده ی سازمان دهی و آمادگی پیشینی گروهک های مختلف و آدم کشان حرفه یی برای بهره گیری از هر واقعه یی، فارغ از نوع واقعه، - محل وقوع آن، طبیعی یا مصنوعی بودن حادثه می باشد.

وزارت اطلاعات امروز جمعه 8 مهر ماه 1401 با انتشار بیانیه ای ضمن تشریح وقایع روزهای اخیر گزارشی از اقدامات امنیتی صورت گرفته که به بازداشت  ده ها تن از عوامل و عناصر فعال و دخیل در این حوادث انجامیده ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، متن کامل بیانیه وزارت اطلاعات خطاب به خطاب به مردم شریف و سرافراز ایران اسلامی به قرار زیر است:  حوادث روزهای اخیر در برخی نقاط کشور، پوسته یی آشکار و محسوس و لایه های پنهان متعددی در پشت صحنه های خود داشت.

سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) برای شکار هدفمند عناصر اصلی ترور و تخریب، ضمن حضوری ناملموس در صحنه ی اغتشاشات و کمک به برادران و خواهران فداکار، مقتدر و سربلند خود در فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی و همراهی با نیروهای بسیجِ جان برکف و همیشه حاضر در صحنه های دفاع از کشور، در عین حال بخش اصلی مأموریت، توجه و توان خویش را معطوف به رصد و ردیابی سازمان دهندگان و آتش بیاران اصلی پشت صحنه، اعم از کشورهای بیگانه تا تروریست های آلبانی نشین و سایر گروهک های معاند و فرقه های دست پرورده ی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه وزارت اطلاعات پیرامون حوادث اخیر کشور

بیانیه وزارت اطلاعات پیرامون حوادث اخیر کشور