مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 20:022022-09-30سياسي

6 کلمه با آقای خاتمی!


خبرآنلاین به تاریخ 25 شهریور 1401 واکنش سیّد محمّد خاتمی رییس دولت اصلاحات را در مورد فوت مهسا امینی، مخابره کرد.

- وی در فرازهایی از توییت خود نوشته بود: - باز هم فاجعه های ناگوار، که درد آن تا مغز استخوان را می سوزاند! - طبق اخبار، دخترخانمی با ادّعای پوشش نامناسب بازداشت و در جریان بازداشت و انتقال دچار جراحات و عارضه ی قلبی و مغزی می شود! - آیا این فاجعه و رویداد های پر تکرار مشابه آن کافی نیست که برای خدا، از رفتار های خلاف قانون، منطق و شرع دست برداشته شود؟! با فاصله ی یک روز، بیانیه ی مجمع روحانیون مبارز هم صادر می شود و در آن از مهسا امینی به عنوان دختر مظلوم کردستانی یاد می شود و تأکید می گردد؛ عامل مرگ او هر چه باشد، ترس، سکته، عارضه ی قلبی، از بار مسئولیت عاملان و آمران این فاجعه نمی کاهد.

بررسی های پزشکی و اسناد مشهود در فیلم های موجود از خانم مهسا امینی نشان می دهد آقای خاتمی و حضرات مجمع بدون هیچ دلیل و مدرک و در تجمّعات غیر قانونی همراه با آتش زدن اموال عمومی و اموال مردم فریاد زدند و شنیع ترین توهین ها را به مقدّسات نظام روا داشتند.

آیا از نظر خاتمی و خویینی ها و سایر اعضای مجمع، اینها حوادث طبیعی و واکنش های طبیعی نسبت به حادثه ی مرگ یک خانم است و نمی توان بر آن عنوان فاجعه گذاشت و استخوان سوز نیست؟! آیا این حضرات در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 کلمه با آقای خاتمی!

6 کلمه با آقای خاتمی!