مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 19:172022-09-30سياسي

تحلیل کرباسچی ازنسبت جریانات تجزیه طلب با وقایع اخیر


دبیرکل سابق حزب کارگزاران سازندگی گفت: مفهوم تجزیه طلبی توسط برخی ها به درستی درک نشده است، این اتفاقات بیشتر سوار شدن روی موج شعارها و احساسات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، غلامحسین کرباسچی دبیرکل سابق حزب کارگزاران سازندگی و مدیر مسئول روزنامه هم میهن در گفت وگویی با فارس به موضوع اغتشاشات پیش آمده پرداخت و خط تجزیه طلبی در این موضوع را تحلیل کرد.

کرباسچی معتقد است زمینه های ورود گروهک های تجزیه طلب و سوار شدن این جریانات بر احساسات مردم در نارسایی ها و ناکارآمدی هایی است که حول خواسته ها و نیازهای به حق مردم شکل می گیرد.

او در ماجرای اخیر نیز اقدام رییس جمهور را در تماس با خانواده امینی ستود اما گفت این سیاست رییس جمهور توسط بقیه مسوولین پیش نرفت که اگر دیگر نهادها هم مثل ایشان اقدام می کردند زمینه های تحریک احساسات مردم از بین می رفت و گروه های تجزیه طلب فرصت ظهور و بروز پیدا نمی کردند.

در ادامه مشروح گفت وگوی فارس با غلامحسین کرباسچی را بخوانید: فارس: آقای کرباسچی نسبت جریانات تجزیه طلب با اغتشاشات اخیر را چگونه تحلیل می کنید؟ کرباسچی: عده ای از تجزیه طلبی و اینکه کشور بزرگی مثل ایران تکه پاره شود، درک درستی ندارند و بیشتر بر روی موج شعارها و احساسات سوار شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل کرباسچی ازنسبت جریانات تجزیه طلب با وقایع اخیر

تحلیل کرباسچی ازنسبت جریانات تجزیه طلب با وقایع اخیر