مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 14:522022-09-30سياسي

مدیرکل ثبت اسناد یزد: زارچ الگوی کشوری در اجرای کامل کاداستر شود


مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان یزد با بیان اینکه زارچ الگوی کشوری در اجرای کامل کاداستر شود ، گفت: یکی از اصلی ترین برنامه های امسال، اجرای کاداستر اراضی کشاورزی است که باید تمامی دستگاه های این منطقه همچون دادگستری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان ثبت اسناد و املاک استان، مهدی اقبال در جریان سفری به بخش زارچ از توابع استان ضمن دیدار با با امام جمعه و رییس دادگستری زارچ، با اشاره به ظرفیت های قابل توجه زارچ برای اجرای کامل قانون کاداستر در تمامی حوزه ها به ویژه کشاورزی، اظهار کرد:  تسریع در این کار نیازمند همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استفاده از ظرفیت بسیج منطقه است.

وی ایجاد کارگروه ویژه در این خصوص را راهگشا دانست و افزود: در این خصوص تقاضا داریم با دستگاه هایی در انجام وظیفه خود در اجرای کاداستر کوتاهی می کنند در قالب ترک فعل برخورد شود.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان، با حضور در دفتر امام جمعه زارچ اظهار امیدواری کرد تا با استفاده از تریبون نماز جمعه، موضوع اجرای کاداستر اراضی کشاورزی و مزایای آن برای مردم تبیین شود.

اقبال تأکید کرد: در صورت همکاری دادگستری و امام جمعه،  زارچ الگو و نمونه کشوری در اجرای قانون کاداستر و اتمام صدور و تعویض اسناد کاداستری در تمام بخش ها شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل ثبت اسناد یزد: زارچ الگوی کشوری در اجرای کامل کاداستر شود

مدیرکل ثبت اسناد یزد: زارچ الگوی کشوری در اجرای کامل کاداستر شود