مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 14:522022-09-30بين الملل

افزایش دو برابری سهمیه حجاج محور دیدار مقامات ازبکستان و عربستان


رییس جمهور ازبکستان و وزیر حج و عمره عربستان سعودی در شهر «تاشکند» دیدار و بر افزایش دو برابری سهمیه حجاج ازبکستان به توافق رسیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، شوکت میرضیایف رییس جمهور ازبکستان و توفیق بن فوضان الربیعه وزیر حج و عمره عربستان سعودی در دیداری در شهر تاشکند در مورد افزایش دو برابری سهمیه سالانه برای حجاج ازبکستان و همچنین تعداد زائران عمره تا 100 هزار به توافق رسیدند.

در این دیدار مسایل گسترش همکاری های متقابلا سودمند در زمینه سازماندهی برنامه های زیارتی و زیارت اماکن مقدس جهان اسلام از جمله ایجاد شرایط مناسب تر برای اقامت شهروندان ازبکستان در عربستان سعودی مورد بررسی قرار گرفت.

وزیر امور حج و عمره در ابتدای این دیدار سلام و بهترین آرزوهای سلمان بن عبد العزیز آل سعود   پادشاه عربستان سعودی و محمد بن سلمان آل سعود ولیعهد این کشور را به رییس جمهور ازبکستان ابلاغ کرد.

در این دیدار در مورد افزایش دو برابری تا 24 هزار نفر سهمیه سالانه برای حجاج ازبکستان و همچنین تعداد زائران عمره تا 100 هزار توافق به دست آمد.

در این دیدار همچنین مسایل ارائه کمک برای اجرای عملی پروژه های همکاری تجاری، اقتصادی و سرمایه گذاری، به کارگیری تجربیات پیشرفته در زمینه دیجیتالی سازی، افزایش تعداد گردشگران سعودی به از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دو برابری سهمیه حجاج محور دیدار مقامات ازبکستان و عربستان

افزایش دو برابری سهمیه حجاج محور دیدار مقامات ازبکستان و عربستان