مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 14:472022-09-30سياسي

امام جمعه تهران: امنیت کشور قابل مسامحه نیست


خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: در ماجرای این اجتماعات، مردم بر وحدت خود تاکید کردند و خواستار اشد مجازات برای آشوبگران و فتنه انگیزان نیابتی شدند که امیدواریم دستگاه قضایی برخورد قانونی با آن ها داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، خطیب موقت نماز جمعه تهران با قدردانی از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سرکوب کردن تروریست های تجزیه طلب در شمال عراق گفت: امنیت این کشور قابل مسامحه نیست.

حجت السلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران اظهار داشت: از سرکوب کردن تروریست های تجزیه طلب در شمال عراق، توسط سپاه صمیمانه قدردانی می کنیم و به آن ها دست مریزاد می گوییم؛ امنیت این کشور قابل مسامحه نیست و این گروهک ها در 50 تا 60 پایگاه خود در اقلیم شمال عراق انواع مفاسد را علیه امنیت ایران انجام می دهند.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدای امنیت و دفاع از کشور در حوادث اخیر، از سخنرانی عالمانه و انقلابی رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل نیز قدردانی کرد.

حاج علی اکبری درباره حوادث اخیر در کشور و سوء استفاده دشمنان و آشوبگران اظهار داشت: ما با استخراج گنج های عظیم دفاع مقدس، می توانیم با سرعت و کیفیت بهتر به معارف دفاع مقدس برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه تهران: امنیت کشور قابل مسامحه نیست

امام جمعه تهران: امنیت کشور قابل مسامحه نیست