مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 14:372022-09-30سياسي

امام جمعه سمنان: دشمنان آرزوی سرنگونی نظام اسلامی را به گور می برند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، امام جمعه سمنان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای نماز جمعه مرکز استان، به آشوب ها و اغتشاشاتی که در روزهای اخیر در برخی نقاط کشور رقم خورد، اشاره و اظهار کرد: در روزهای اخیر، همه دشمنان خارجی انقلاب و نظام اسلامی ما وارد میدان شدند تا ضربه خود را وارد سازند.

وی تصریح کرد: دشمنان و معاندان نظام اسلامی با به کار گرفتن عوامل داخلی خود، سعی داشتند تا به قول خودشان نسبت به براندازی جمهوری اسلامی ایران اقدام کنند.

امام جمعه سمنان گفت: آنها در این راه، روی انرژی و سرعت عمل نوجوانان و جوانان در رقم زدن وقایع و آشوب ها حساب ویژه ای باز کرده بودند و تلاش کردند تا از این مؤلفه به نفع خود و افزودن آتش معرکه استفاده کنند.

مطیعی بیان کرد: آنها همچنین در اقدامات مذبوحانه ای تلاش کردند تا با کلیدواژه زن و آزادی ، عواطف و احساسات زنان و بانوان ایرانی را به دست بگیرند و آنها را به میدان اغتشاشات و آشوب ها بکشانند.

وی بیان کرد: برخی ها با تمام خشونت وارد عمل شدند و تحت رهبری ایادی داخلی داشته اند که ناکام مانده اند و در ادامه نیز دستیابی به این خواسته ها و آرزوها را به گور می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه سمنان: دشمنان آرزوی سرنگونی نظام اسلامی را به گور می برند

امام جمعه سمنان: دشمنان آرزوی سرنگونی نظام اسلامی را به گور می برند