مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 14:372022-09-30سياسي

دست پُر انقلاب در کنار دست خالی نظام سلطه


حوادث تلخی در پایان تابستان آن هم در آستانه هفته دفاع مقدس بعد از فتح الفتوح پیاده روی اربعین بزرگ در درون کشورمان داشتیم که باید گفت خروجی این تحولات و وقایع تداعی کننده دست برتر نظام جمهوری اسلامی در کنار دست خالی دشمن در حوادث گوناگون بوده است.

- سید علی سلیلی استاد حوزه و دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: حوادث تلخی در پایان تابستان آن هم در آستانه هفته دفاع مقدس بعد از فتح الفتوح پیاده روی کش ترین رژیم ها هستند .

  سلیلی با بیان اینکه موضوع مهم مد نظر دشمن تقویت دوقطبی سازی میان مردم بود، اظهار کرد: درست است در بحث اقتصادی دغدغه داریم و مبارزه با مفاسد جدی است و  گلایه ها سر جایش است ولی در وقایع اخیر دیدیم همه اینها ماجرای فوت مهسا امینی و موضوع عفاف حجاب بهانه بود، اصل نظام و در واقع اساس اسلام و قرآن نشانه بود.

  وی با تاکید بر اینکه در این جنگ هوشیار باشیم؛ چراکه جنگ ما، جنگ ادراکی است، خاطرنشان کرد: ما در جنگ ادراکی نیازمند منطق و برهان درست هستیم چراکه دشمن به دنبال پیاده سازی مقاصد شومش بوده و این موضوع را در ماجرای مهسا امینی به عینه مشاهده کردیم؛ به طوری که با تحریکات ماجرا در روز اول از حالت اعتراض و آتش زدن شال و روسری تبدیل به اغتشاش و بحران در روزهای ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست پُر انقلاب در کنار دست خالی نظام سلطه

دست پُر انقلاب در کنار دست خالی نظام سلطه