مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 14:322022-09-30سياسي

امام جمعه ورامین: نباید دایره انقلاب را تنگ کنیم


امام جمعه موقت ورامین با بیان این که دشمن برای فتنه برنامه قبلی داشت، گفت: این فتنه درس بزرگی داشت و آن این که دایره انقلاب را با تنگ نظری تنگ نکنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه امروز ورامین طی سخنانی با اشاره به بازگشایی مدارس، رسالت دستگاه تعلیم و تربیت را خطیر دانست و گفت: معلمی شغل انبیا است، بایستی معلمان به خوبی به وظیفه خود عامل باشند و تعلیم و تربیت را جدی تر بگیرند.

وی با بیان اینکه مدارس باید به جهاد تبیین اهتمام ویژه ای داشته باشند، افزود: مجموعه نظارتی در آموزش و پرورش بایستی با حساسیت بیشتری برخی از گزارشات و دغدغه های مردم را دنبال کند، برخی مسائل و آدرس های غلطی که داده می شود و یا برخی از معلمان که خود به آداب دینی پایبند نیستند، اصلاً قابل قبول نیست.

محمودی از اولیا دانش آموزان خواست، مسائل فرزندان خود را با حساسیت دنبال کنند و تاکید کرد: مدارس و خانواده باید در کنار یکدیگر تلاش کنند، تا نتیجه مطلوبی حاصل شود.

دشمن از مدت ها قبل در پی ایجاد فتنه بود رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به مسائل اخیر گفت: دشمن از جنگ نظامی در کشور ما ناامید شده و با روش های سخیف سعی در کشاندن مردم به خیابان ها دارد، امروز اقتدار نظامی ایران به گونه ای اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ورامین: نباید دایره انقلاب را تنگ کنیم

امام جمعه ورامین: نباید دایره انقلاب را تنگ کنیم