مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 14:272022-09-30سياسي

برخی افراد با پول بیت المال چهره شدند و علیه انقلاب فتنه انگیزی کردند


افرادی در آشوب های اخیر اقدام به فتنه انگیزی کردند که با پول بیت المال از نردبان انقلاب بالا رفتند و از بالا بر سر انقلاب و مردم سنگ زدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: دشمنان اسلام و انقلاب به تعبیر رهبر انقلاب در یک جنگ ترکیبی در میدان قرار دارند و بیش از چهل سال در حال مبارزه با ملت ایران هستند که باید توطئه های دشمن را بشناسیم و با اقدام به هنگام فتنه ها را خنثی کنیم.

وی ادامه داد: دشمنان در یک تقسیم کاری اعلان نشده ای ترور را به موساد واگذار کردند، که همه دانشمندان هسته ای ما توسط اسراییلی ها ترور شدند و هرجا اسراییل کم آورد آمریکایی ها خود به میدان آمدند.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: حملات سیاسی و کارهای سیاسی بر عهده انگلیس است و در همه فتنه ها رد پای انگلیسی ها وجود دارد، آمریکا هر زمان یک آشوب و فتنه را کلید می زند یک موضوع را دنبال می کند، سال 88 فتنه سیاسی، سال 98 مبنای آشوب اقتصادی بود و این بار در یک تهاجم فرهنگی و دینی تحت عنوان مسأله حجاب با حمله به مساجد، آتش زدن قرآن و خسارت به اموال عمومی و خصوصی که با حضور ملت بصیر و همیشه در صحنه آرزوهای آمریکا، انگلیس و اسراییل زیر پای مردم لگدمال شد، ورود کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی افراد با پول بیت المال چهره شدند و علیه انقلاب فتنه انگیزی کردند

برخی افراد با پول بیت المال چهره شدند و علیه انقلاب فتنه انگیزی کردند