مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 14:222022-09-30سياسي

روسای دانشگاه های استان مرکزی اغتشاشات اخیر را محکوم کردند


روسای دانشگاه های استان مرکزی با صدور بیانیه ای اغتشاشات اخیر را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، روسای دانشگاه های استان مرکزی با صدور بیانیه ای اغتشاشات اخیر را محکوم و اعلام کردند: در روزهای گذشته اتفاقات و حوادث ناگواری در کشور عزیزمان به وقوع پیوست که قلب همه دوستداران و وفاداران ایران و نظام مقدس اسلامی را به درد آورد.

در این بیانیه آمده است: بی شک هیچ انسان وطن دوستی اقدامات شرورانه گروه معدودی را که به بهانه درگذشت خانم مهسا امینی، با تعرض به جان و مال هموطنان، امنیت، آرامش، و یکپارچگی کشور را مورد هدف قرار دادند، تایید نمی کند.

در این بیانیه آمده است: هیچ انسان غیوری هتک حرمت پرچم کشور عزیزمان که برای به اهتزار درآمدن آن صدها هزار جان گرانبها فدا شده است را تاب نمی آورد، توهین به مقدسات و ارزش های اسلامی را هر انسان آزاده ای محکوم می کند، اتفاقات اخیر هر چند تلخ و اسفناک بود، اما بار دیگر ماهیت دشمنان واقعی این مرز و بوم را برملا کرد، آنانی که برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ عمل ضدانسانی فروگذار نمی کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: وقایع اخیر و گذشته نشان می دهد سیاستی که دشمن در اینگونه حوادث از طریق بازوهای رسانه ای خود دنبال می کند، شبهه افکنی، غبارآلود کردن فضا و سوء استفاده از احساسات پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسای دانشگاه های استان مرکزی اغتشاشات اخیر را محکوم کردند

روسای دانشگاه های استان مرکزی اغتشاشات اخیر را محکوم کردند