مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 13:072022-09-30بين الملل

سرلشکر باقری: با هرگونه اقدام خصمانه آمریکا نسبت به پهپاد ایرانی مقابله خواهیم کرد


رییس ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص ادعای انهدام یک فروند پهپاد ایرانی توسط نیروهای آمریکایی در اقلیم شمال عراق گفت: آمریکایی ها نسبت به پهپاد ایرانی اقدام داشته باشند نیروهای مسلح به این اقدام خصمانه پاسخ خواهند داد و این حق مقابله و انتقام را برای خود محفوظ می دانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، رییس ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص ادعای انهدام یک فروند پهپاد ایرانی توسط نیروهای آمریکایی در اقلیم شمال عراق گفت:   آمریکایی ها نسبت به پهپاد ایرانی اقدام داشته باشند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به این اقدام خصمانه پاسخ خواهند داد و این حق مقابله و انتقام را برای خود محفوظ می دانیم.

 سردار سرلشکر باقری با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی اطلاعات کامل و دقیقی نسبت به پایگاه های حریر، اربیل و دهوک در عراق دارند خاطرنشان کرد: ما در این مقطع تنها با تجریه طلب های تروریست در حال برخورد سخت نظامی هستیم و هیچ اقدامی در این مقطع نسبت به آمریکا ها نداریم و آنها بدانند انتقام این حرکت برای نیروهای مسلح ما محفوظ است و به جای خود و مناسب با آن برخورد خواهیم کرد.

 سرلشکر باقری تصریح کرد: این ادعای آمریکایی ها درباره انهدام  پهپاد رزمی  جمهوری اسلامی ایران  ثابت می کند امریکا با تروریست ها و تجزیه طلبه ها  همدست اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر باقری: با هرگونه اقدام خصمانه آمریکا نسبت به پهپاد ایرانی مقابله خواهیم کرد

سرلشکر باقری: با هرگونه اقدام خصمانه آمریکا نسبت به پهپاد ایرانی مقابله خواهیم کرد