مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 11:422022-09-30ورزشي

داور لیگ برتر فوتبال: اسم آشوبگری و اغتشاش را اعتراض نگذاریم


داور لیگ برتر فوتبال کشورمی گوید که هرگز اسم آشوبگری را نمی توان اعتراض گذاشت و اشاره کرد: عده ای ندانسته و ناخواسته بازیچه دست بدخواهان می شوند در حالی که ضررهای چنین اقداماتی متوجه همه از جمله خود این افراد خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، در پی آشوب ها و اغتشاشات اخیر، عده ای از هنرمندان ورزشکاران فعال استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به چنین اقداماتی از سوی افراد خاص اعلام موضع کردند.

در همین خصوص روح الله شریفی داور ملی فوتبال ایران و از داوران شاغل در لیگ برتر فوتبال کشور در چند فصل اخیر در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه حد اعتراض و اغتشاش معلوم است و نیاز به تحلیل ندارد یادآور شد: عده ای ندانسته و ناخواسته بازیچه دست بدخواهان می شوند در حالی که ضررهای چنین اقداماتی متوجه همه از جمله خود این افراد خواهد شد.

داور ملی فوتبال ایران گفت: این ها وارد کف خیابان می شوند شیشه ها را خرد کرده و بانک ها را آتش می زنند و به خیال خود در پی ایجاد مسیری برای رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی هستند در حالی که همین کار آنها بر مشکلات خواهد افزود و هزینه چنین کارهایی از جیب همه داده خواهد شد.

این داور ملی فوتبال کشور افزود: اگر اعتراضی وجود دارد باید بر اساس یک حرکت قانون مدار باشد متاسفانه حرکت های اخیر حالت اعترا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داور لیگ برتر فوتبال: اسم آشوبگری و اغتشاش را اعتراض نگذاریم

داور لیگ برتر فوتبال: اسم آشوبگری و اغتشاش را اعتراض نگذاریم