مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 11:122022-09-30سياسي

سلاح های شیمیایی؛ تهدیدی جدی علیه صلح و امنیت بین المللی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سعید ایروانی سفیر و نماینده دائم کشورمان که در جلسه شورای امنیت سازمان ملل با موضوع تحولات در خاورمیانه (به کار گیری سلاح های شیمیایی در سوریه) گفت: - نماینده کشورمان در سازمان ملل گفت: ایران با این باور بین المللی همراه است که استفاده از این قبیل سلاح های غیر انسانی، باعث تهدید جدی علیه صلح و امنیت بین المللی بوده و نباید تحمل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سعید ایروانی سفیر و نماینده دائم کشورمان که در جلسه شورای امنیت سازمان ملل با موضوع تحولات در خاورمیانه (به کار گیری سلاح های شیمیایی در سوریه) گفت: شورای امنیت سازمان ملل از تعامل سازنده کنونی بین سوریه و سازمان منع سلاح هایی شیمیایی حمایت کند.

وی با اشاره به تلاش های سوریه برای اجرای تعهدات خود در کنوانسیون سلاح های شیمیایی، تاکید کرد مدیریت این پرونده با رویکرد سیاسی و استاندارد دوگانه، تنها بحث ها را از ماهیت فنی آن منحرف نموده و می تواند اعتبار و اقتدار شورای امنیت را زیر ستوال ببرد و آن را تضعیف کند.

سفیر و نماینده دائم کشورمان همچنین تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان قربانی اصلی بیشترین استفاده سیستماتیک از سلاح های شیمیایی در تاریخ مدرن، همواره با قوی ترین واژه ها استفاده از سلاح های شیمیای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلاح های شیمیایی؛ تهدیدی جدی علیه صلح و امنیت بین المللی

سلاح های شیمیایی؛ تهدیدی جدی علیه صلح و امنیت بین المللی