مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 11:022022-09-30سياسي

وزیر ارشاد به دیدار خانواده شهدای مسیحی دفاع مقدس رفت


محمدمهدی اسماعیلی در دیدار از خانواده شهدای مسیحی گفت: دوران دفاع مقدس از آن جهت به برگ زرینی از تاریخ کشور بدل شده است که اقوام مختلف با هر دین و مذهبی برای دفاع از وطن خود دوشادوش یکدیگر به میدان آمدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس،  محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه پنجشنبه هفتم مهرماه به مناسبت ایام هفته دفاع مقدس در منزل شهیدان مسیحی وارطان آقاخانیان و زوریک مرادیان حضور یافت.

اسماعیلی در این دیدارها که یاسر احمدوند، معاون فرهنگی وزیر ارشاد وی را همراهی می کرد، خانواده شهدا و ایثارگران را میراث ارزشمند انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: بدون تردید شهدای عزیز پایه های انقلاب اسلامی را مستحکم کردند و همگی وظیفه داریم ادامه دهنده راه شهیدان دوران دفاع مقدس باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تعداد شهدای پیروان ادیان توحیدی در دوران هشت سال دفاع مقدس قابل توجه است، گفت: دوران دفاع مقدس از آن جهت به برگ زرینی از تاریخ کشور بدل شده است که اقوام مختلف با هر دین و مذهبی برای دفاع از وطن خود دوشادوش یکدیگر به میدان آمدند تا یک وجب از خاک ایران عزیز کاسته نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، شهید زوریک مرادیان نخستین شهید مسیحی دوران دفاع مقدس است که سال 59 در جبهه های غرب به شهادت رسید همچنین شهید وارطان آقاخانیان یکی دیگر از شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارشاد به دیدار خانواده شهدای مسیحی دفاع مقدس رفت

وزیر ارشاد به دیدار خانواده شهدای مسیحی دفاع مقدس رفت