مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 10:072022-09-30سياسي

استانداری زنجان: دستگیری لیدرهای اصلی اغتشاشات


مسائل داخلی کشورمان به خودمان مربوط است و نیازی نیست دشمنان بشریت صرفا با اغراض سیاسی و معیارهای دوگانه حقوق بشری در این زمینه اظهار نظر کنند.

- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه تمام لیدرهای اصلی اغتشاشات در زنجان دستگیر شدند، گفت: بسیاری از لیدرها زنجانی نبودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم؛ ابوالفضل رفیعی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان، با اشاره به برقراری امنیت با تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی و حضور مردم همیشه در صحنه و مدافع نظام اظهار داشت: فوت مرحومه مهسا امینی و بروز ابهامات و سوالاتی در ذهن برخی مردم و تحریک عواطف عمومی کافی بود که دشمنان قسم خورده نظام موج سواری خود را آغاز کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن همیشه به دنبال فرصت بود که اغتشاش و ناامنی در کشور ایجاد کند، گفت: از همان ابتدای سال مسائل اقتصادی مختلفی از جمله طرح هوشمند یارانه نان و یا طرح عادلانه سازی و توزیع هدفمند یارانه برخی اقلام اساسی کشور و همینطور شایعه گرانی بنزین و نیز موضوعات و مشکلات صنفی برخی اقشار ، مسائلی بودند که دشمن سعی داشت مردم را به بهانه این موضوعات به خیابان ها بریزد ولی موفق نشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه پرداختن به موضوع مهسا امینی توسط رسانه های دشمن بهانه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداری زنجان: دستگیری لیدرهای اصلی اغتشاشات

استانداری زنجان: دستگیری لیدرهای اصلی اغتشاشات