مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 09:522022-09-30سياسي

تأکید نماینده ایران بر حذف و نابودی سلاح های شیمیایی در جهان


سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: تنها راه تضمین اینکه سلاح های شیمیایی هرگز دوباره استفاده نشود، این است که همه این سلاح ها در سطح جهانی حذف و اقدامات ضروری برای جلوگیری از تولید این قبیل سلاح های کشتار جمعی اتخاذ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، امیرسعید ایروانی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نشست شورای امنیت سازمان ملل با موضوع تحولات در خاورمیانه، به کارگیری سلاح های شیمیایی در تضعیف کند.

سفیر و نماینده دائم ایران تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان قربانی اصلی بیشترین استفاده سیستماتیک از سلاح های شیمیایی در تاریخ مدرن، همواره با قوی ترین واژه ها استفاده از سلاح های شیمیایی را توسط هر کس، در هر کجا و تحت هر شرایطی محکوم کرده است.

وی افزود:کشور ما نیز با این باور بین المللی همراه است که استفاده از این قبیل سلاح های غیرانسانی، باعث تهدید جدی علیه صلح و امنیت بین المللی بوده و نباید تحمل شود.

امیرسعید ایروانی تصریح کرد: تنها راه تضمین اینکه سلاح های شیمیایی هرگز دوباره استفاده نشود، این است که همه این سلاح ها در سطح جهانی حذف شود و تمام اقدامات ضروری برای جلوگیری از تولید این قبیل سلاح های کشتار جمعی اتخاذ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید نماینده ایران بر حذف و نابودی سلاح های شیمیایی در جهان

تأکید نماینده ایران بر حذف و نابودی سلاح های شیمیایی در جهان