مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 09:422022-09-30سياسي

محسن رضایی: کویت زمان جنگ همه بنادر خود را در اختیار صدام گذاشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن رضایی شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای سفیدشهر شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه ضرورت دارد تا برای مردم دفاع مقدس را توضیح دهیم، - معاون اقتصادی ریاست جمهور گفت: اقتصاد به معنی نان و خوراک نیست.

اقتصاد امروز باید در عمل به آن اولویت داده شود و برای اولین بار در دولت سیزدهم به آن اولویت داده شد و باید کالا های ایران تمامی بازار های جهانی را تسخیر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن رضایی شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای سفیدشهر شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه ضرورت دارد تا برای مردم دفاع مقدس را توضیح دهیم، اظهار داشت: جنگ ایران و عراق از چند جهت جنگ بی نظیر بوده، در دنیا سراغ نداریم دشمنان خونین با یکدیگر توافق کنند که به یک کشور جهان سوم حمله کنند.

وی افزود: شوروی که یک قدر بزرگ بود با آمریکا که سرشاخ بودند، متحد شدند و صدام را راه انداختند تا وارد ایران شود و این موضوع عجیب بود و به ایران حمله کردند و حامیان آنان نیز از صدام حمایت کردند به نحوی که عربستان که امروز شبکه تلویزیونی وابسته به این کشور امروز دلسوز ملت ایران شده، پول حمله به ایران را تامین می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن رضایی: کویت زمان جنگ همه بنادر خود را در اختیار صدام گذاشت

محسن رضایی: کویت زمان جنگ همه بنادر خود را در اختیار صدام گذاشت