مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 07:422022-09-30سياسي

رها بودن زیادی فضای مجازی، نگرانی همیشگی معاونت اجتماعی قوه قضاییه


پورمند مدیرکل پیشگیری از جرم قوه قضاییه در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با مطالعه و شناسایی آخرین متدهای مقابله و پیشگیری از جرم در دنیا و همچنین بومی سازی و به روز کردن آن .

- مدیرکل پیشگیری از جرم قوه قضاییه گفت: یکی از نگرانی های همیشگی ما در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه این است که احساس می کنیم فضای مجازی تا حد زیادی رها است پورمند مدیرکل پیشگیری از جرم قوه قضاییه در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با مطالعه و شناسایی آخرین متدهای مقابله و پیشگیری از جرم در دنیا و همچنین بومی سازی و به روز کردن آن ها مطابق با فرهنگ و قوانین بومی خودمان اقدامات متعددی را در دستور کار دارد.

وی تصریح کرد: از جمله اقدامات فوق این بوده است که در سال گذشته و سال جاری برنامه های مختلفی را در حوزه رمزارزها، متاورس و تمام جرائمی که حوزه سایبر انجام می شود طراحی و اجرا کردیم که خدا را شکر نتایج خیلی خوبی را به همراه داشته است.

  طراحی برنامه های ویژه مقابله با جرائم سایبری! مدیرکل پیشگیری از جرم قوه قضاییه خاطرنشان کرد: در سال 1401 هم ما با هم افزایی با سایر سازمان ها و نهادها ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رها بودن زیادی فضای مجازی، نگرانی همیشگی معاونت اجتماعی قوه قضاییه

رها بودن زیادی فضای مجازی، نگرانی همیشگی معاونت اجتماعی قوه قضاییه