مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 00:172022-09-29سياسي

سرمایه گذاری معاندین روی نسل جوان/ متولیان فرهنگی به خود بیایند


دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در جریانات اخیر عده ای غافل و فریب خورده بودند، گفت: این افراد عمدتا نوجوانان احساساتی بودند که در این سال ها با فضای مجازی و بازی های هیجانی رشد کردند و الان فضا را مناسب دیدند .

- حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل احمدی، امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به آیه یُرِیدُونَ أَنْ یُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَی اللَّهُ إِلَّا أَنْ یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ ، به تشریح ابعاد مختلف ماجرای مهسا امینی پرداخت.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری بیان کرد: دشمن همچنان در حال برنامه ریزی علیه اسلام و مبانی آن برای مقابله با پیشرفت احکام اسلامی در عالم است، لذا از موضوع اخیر به نام مردم و دفاع از آزادی زن سوءاستفاده کرد و برای ضربه زدن به نظام دست به اغتشاش، ایجاد ناامنی و فریب اقشار مختلف جامعه زد.

در مواجهه با دشمن باید یک گام جلوتر باشیم حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه باید همیشه آمادگی مواجهه با دشمن را داشته و حتی یک گام جلوتر باشیم، اظهار کرد: باید برای خنثی سازی نقشه دشمن پیش دستی کنیم نه اینکه دچار غافلگیری شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری معاندین روی نسل جوان/ متولیان فرهنگی به خود بیایند

سرمایه گذاری معاندین روی نسل جوان/ متولیان فرهنگی به خود بیایند