مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 23:222022-09-29سياسي

برپایی نمایشگاه ادوات جنگی و فرهنگی در شهرستان ورامین


فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) ورامین گفت: نمایشگاه ادوات جنگی و فرهنگی به مناسبت هفته دفاع مقدس همراه با غرفه های مختلف و اجرای برنامه های متنوع به مدت 7 شب در کنار مسجد جامع تاریخی شهرستان ورامین دایر شد.

- سرگرد سعید تاجیک فرمانده سپاه شهرستان ورامین در گفت وگو باخبرنگار فارس در ورامین در خصوص نمایشگاه ادوات که در طول هفته دفاع مقدس در این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: نمایشگاه ادوات فرهنگی هفته دفاع مقدس با غرفه های کودک، تعلیم و تربیت، فاطمیون، مشاوره فرهنگی، تئاتر و کشیدن پرتره شهیدان برگزار شد.

وی گفت: بخش ادوات نظامی نیز در این نمایشگاه به مدت 7 شب با استقبال امت حزب الله شهرستان ورامین در کنار مسجد جامع تاریخی این شهرستان دایر شد و مورد بازدید علاقه مندان قرار گرفت.

    فرمانده سپاه ورامین افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش های دفاع مقدس اعم از ایمان، شجاعت، ولایت مداری، ساده زیستی و روحیه جهادی به نسل چهارم و مقابله با ناتوی فرهنگی دشمن می باشد.

سرگرد تاجیک بیان کرد: هفته دفاع مقدس فرصت بسیار خوب و مغتنمی است تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از رشادت ها و مجاهدت های مکتب شهدا درس بیاموزیم تا بتوانیم در مسیر شهدا گام برداریم و به زندگی مان عطر و بوی شهدایی بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه ادوات جنگی و فرهنگی در شهرستان ورامین

برپایی نمایشگاه ادوات جنگی و فرهنگی در شهرستان ورامین