مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 23:222022-09-29سياسي

سروری: عملکرد نمایندگان مورد حمایت شورای ائتلاف بررسی می شود


نایب رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: نظارت مستمر بر فعالیت نمایندگان در عرصه های مختلف از سوی شورای ائتلاف وجود داشته و این گونه نخواهد بود که نیرویی بر خلاف قواعد شورا عمل کند و همچنان از حمایت این مجموعه برخوردار باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، پرویز سروری امشب در نشست فصلی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان، اظهار کرد: دولت سیزدهم فرصت طلایی برای پاس داشت ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی است، همچنان که رویکردهای یک سال گذشته دولت نیز تا کنون مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است.

وی خاطرنشان کرد: دولت در حوزه رویکردها گام های موثری برداشته و مطالبات رهبری را محقق سازد و نمره مثبتی را از مقام معظم رهبری بگیرد.

نائب رییس شورای ائتلاف کشور با بیان اینکه حرکت روبه جلوی آینده با فراموشی گذشته امکان پذیر نیست، افزود: اگر عنوان تذکر را در درون خود قرار دهیم حواشی و غفلت به وجود نیامده و حرکت رو به جلو شکل می گیرد.

سروری بر تشریح و بررسی عملکردهای دولت سیزدهم تاکید و تصریح کرد: باید دید محصول خروجی در حوزه های کاری چه میزان موفق عمل کرده و مطالبه رهبری را محقق ساخته و تنها بر روی انتصابات متمرکز نشویم.

وی ضمن تاکید بر امیدآفرینی و ایجاد نشاط در جامعه، مطالبه گری مشفقانه را یک ضرورت دانست و گفت: باید مطالبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سروری: عملکرد نمایندگان مورد حمایت شورای ائتلاف بررسی می شود

سروری: عملکرد نمایندگان مورد حمایت شورای ائتلاف بررسی می شود