مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 21:322022-09-29سياسي

پرسش های یک استاد دانشگاه از منافقین و ضدانقلاب: شما چه کاره مردم ایران هستید؟


آرش دولت آبادی، استاد دانشگاه و دانش آموخته دانشگاه تهران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، با محکوم کردن حرکت های اخیر اغتشاشگران و آشوب طلبان در کشور اظهار کرد: قویاً هر حرکتی که انسجام نظام اسلامی را بر هم بزند، محکوم می کنیم؛ مردم اگر مطالبه ای دارند، به خوبی می دانند که راه مطالبه در تمام 42 سالی که از عمر باعزت انقلاب اسلامی گذشته، باز بوده است.

وی تصریح کرد: مردم همواره حرفشان را با صدای رسا عنوان کرده اند؛ ولی مطالبه با اغتشاش متفاوت است.

این استاد دانشگاه گفت: وقتی بحث اغتشاش به میان می آید، تمام ضدانقلاب و جریانات معاند نظام اسلامی به آن ورود می کنند و هر کسی می خواهد از آب گل آلود ایجادشده، ماهی خودش را صید کند.

تصویری از خسارت های آشوب طلبان در روزهای اخیر دانشگاهیان هرگونه اغتشاش را محکوم می کنند این استاد دانشگاه گفت: آن را آزادانه مطرح کند؛ ولی این با اغتشاش و آشوب متفاوت است.

وی تصریح کرد: اتفاقی که در روزهای اخیر افتاده، این است که ضدانقلاب خواسته های مردم را کانالیزه کرده و آن را به سوی اغتشاش و آشوب در کشور پیش می برد.

این استاد دانشگاه گفت: سؤال اساسی امروز، این است که اگر مردم ایران خواسته ای دارند، به کومله یا گروهک منحوس منافقین چه ارتباطی دارد و آنها چه کاره میدان هستند که آتش بیار معرکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسش های یک استاد دانشگاه از منافقین و ضدانقلاب: شما چه کاره مردم ایران هستید؟

پرسش های یک استاد دانشگاه از منافقین و ضدانقلاب: شما چه کاره مردم ایران هستید؟