مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 19:222022-09-29سياسي

لغو سفر گردشگران خارجی به ایران به خاطر حوادث اخیر


معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به حوادث دو هفته اخیر خاطرنشان کرد: حوادث دو هفته اخیر در موسم ورود گردشگران خارجی تاثیر قابل توجهی در لغو نمودن سفرها داشت، - صندوق گردشگری آسیب دیده ناشی از سیاست ایران هراسی، کرونا و.

نیازمند صندوق ضمانت است.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: حوادث دو هفته اخیر در موسم ورود گردشگران خارجی تاثیر قابل توجهی در لغو کردن سفرها داشت.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عصر امروز در آیین افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه صنایع دستی، گردشگری و هتلداری اصفهان اظهار کرد: اصفهان به عنوان شهری که نیازمند هتل است می تواند از تفاهم نامه ای که با سازمان ملی مسکن و معاونت شهرسازی وزارت راه بسته شد، برای ساخت اقامتگاه و هتل استفاده کند.

  وی با اشاره به اینکه مشکل تعرفه گاز هتل ها برطرف شده و آیین نامه های مختلفی امضا شده، اظهار کرد: ابلاغ مقام معظم رهبری در خصوص برنامه هفتم توسعه و برجسته کردن حوزه گردشگری و به خصوص صنایع دستی زمینه خوبی را فراهم می کند تا دولت و مجلس حمایت های خود را از حوزه گردشگری استمرار ببخشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو سفر گردشگران خارجی به ایران به خاطر حوادث اخیر

لغو سفر گردشگران خارجی به ایران به خاطر حوادث اخیر