مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 18:472022-09-29سياسي

عدم وجود زیرساخت های مناسب گردشگری به دلیل ترک فعل مدیران در تسهیل گری است


مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: عدم زیرساخت های مناسب و نبود امکانات لازم در حوزه گردشگری به خاطر ترک فعل مسئولان و مدیران در امر تسهیل گری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، محمدجواد ساوری عصر امروز در نشست فرماندار، مسئولان حوزه گردشگری شهرستان گنبدکاووس با مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری با موضوع بررسی مشکلات این حوزه اظهار کرد: گنبدکاووس سبقه فرهنگی تاریخی بسیاری داشته و به لحاظ تنوع اقوام دارای فرهنگ غنی بوده و یکی از شهرستان های مهم استان گلستان است.

وی تصریح کرد: استان گلستان با توجه به ظرفیت ها و پنانسیل های خاص خود در حوزه زیرساخت ها مغفول مانده و توسعه ای در این حوزه نداشته است.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گلستان خاطرنشان کرد: وجه تمایز و مزیت نسبی تاریخی و فرهنگی گنبدکاووس نسبت به دیگر شهرستان های استان وجود تنها برج اجری جهانی قابوس، شهر تاریخی مرجان، امامزاده یحیی بن زید(ع) و وجود 66 کیلومتر از مسیر دیوار تاریخی جرجان در این شهرستان است.

با وجود این همه طرفیت ها متاسفانه در این شهرستان زیرساخت جدی مانند هتل ایجاد نشده است .

وی ادامه داد: راه برون رفت از این مشکلات تهیه طرح جامع گردشگری بوده که در این طرح جامع برای کوتاه مدت و راه اندازی هتلدینگ می بایست ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم وجود زیرساخت های مناسب گردشگری به دلیل ترک فعل مدیران در تسهیل گری است

عدم وجود زیرساخت های مناسب گردشگری به دلیل ترک فعل مدیران در تسهیل گری است