مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 18:072022-09-29بين الملل

مدعیان غم خوار مردم حتی داروهای خاص را از بیماران ایرانی دریغ کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی روز پنجشنبه در اینستاگرام نوشت: این روزها کسانی ادعای «هواداری» و غمخواری مردم ایران را دارند و شعار «زندگی» و «حقوق بشر» سر می دهند که سالهاست با سیاست «فشار حداکثری» و تحریم های ویرانگر و فلج کننده» .

- سخنگوی وزارت امور خارجه نوشت: مدعیان امروز غم خواری مردم ایران، سال ها ایران ستیزی را تا بدانجا پیش بردند که دارو های خاص را نیز از بیماران سرطانی و کودکان پروانه ای این سرزمین دریغ کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی روز پنجشنبه در اینستاگرام نوشت: این روزها کسانی ادعای هواداری و غمخواری مردم ایران را دارند و شعار زندگی و حقوق بشر سر می دهند که سالهاست با سیاست فشار حداکثری و تحریم های ویرانگر و فلج کننده می خواهند مردم ایران را به استیصال کشانده و وادار به تسلیم در برابر خواسته های زورگویانه خود کنند.

سخنگوی وزارت امور خارجه ادامه داد: مدعیان امروز هواداری و غمخواری مردم ایران، سالها خصومت و ایران ستیزی را تا بدانجا پیش بردند که داروهای خاص را نیز از بیماران سرطانی و کودکان پروانه ای این سرزمین دریغ کردند تا مظلومانه پرپر شوند و چشم به روند زندگی ببندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدعیان غم خوار مردم حتی داروهای خاص را از بیماران ایرانی دریغ کردند

مدعیان غم خوار مردم حتی داروهای خاص را از بیماران ایرانی دریغ کردند