مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 18:022022-09-29سياسي

پذیرایی از 157 هزار زائر در ایستگاه های صلواتی حرم بانوی کرامت


مسئول واحد رفاه زائر حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به برپایی چهار ایستگاه صلواتی همزمان با دهه پایانی ماه صفر گفت: از 21 شهریور تا 5 مهر 66 هزار و 500 پرس میان وعده و 91 هزار پرس غذای گرم در ایستگاه های صلواتی حرم توزیع شده است.

- علی قربان رعیت در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: به همت واحد رفاه زائر حرم مطهر در ایام پایانی ماه صفر از 21 شهریور تا 5 مهر 66 هزار و 500 پرس میان وعده و 91 هزار پرس غذای گرم در ایستگاه های صلواتی حرم مطهر بانوی کرامت توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع 157 هزار و 500 تغذیه در وعده های اصلی و میان وعده ها در حرم مطهر توزیع شده است، گفت: در ایام پایان ماه صفر 4 ایستگاه صلواتی در حرم مطهر بانوی کرامت برپا شده که بیشترین خدمات در ایستگاه مدیریت حرم مطهر در صحن جواد الائمه (ع) ارائه شده است.

مسئول واحد رفاه زائر آستان حضرت فاطمه معصومه(س) ادامه داد: موکب حوراء الزهرا در سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و سالروز شهادت امام رضا (ع) در صحن جواد الائمه (ع)، موکب مدرسه علمیه رشد در سالروز شهادت امام رضا (ع) در صحن پیامبر اعظم و موکب خدمات سالمندان حرم مطهر در سالروز شهادت امام رضا (ع) در صحن جواد الائمه (ع) به زائران خدمت رسانی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرایی از 157 هزار زائر در ایستگاه های صلواتی حرم بانوی کرامت

پذیرایی از 157 هزار زائر در ایستگاه های صلواتی حرم بانوی کرامت