مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 18:022022-09-29بين الملل

توفان برق 2/5 میلیون مشترک آمریکایی را قطع کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه خبری سی ان ان با انتشار این خبر افزود: توفان ایان شهر «فورت مایرز» (Fort Myers) واقع در جنوب غربی ایالت فلوریدا را در نوردیده است و اکثر شهروندان که به آنان دستور تخلیه داده شده بود در خانه های خود محبوس و اکثر .

- توفان ایان با عبور از منطقه کاراییب و کوبا اکنون به شرق آمریکا رسیده و برق بیش از دو میلیون مشترک را در سراسر ایالت فلوریدا قطع کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه خبری سی ان ان با انتشار این خبر افزود: توفان ایان شهر فورت مایرز (Fort Myers) واقع در جنوب غربی ایالت فلوریدا را در نوردیده است و اکثر شهروندان که به آنان دستور تخلیه داده شده بود در خانه های خود محبوس و اکثر شهر در خاموشی به سر می برند.

بنابراین گزارش ران دسانتیس فرماندار ایالت فلوریدا نیز با بحرانی خواندن وضعیت  اعلام کرد این توفان دریایی همچنان در حال پیش روی در داخل ایالت فلوریدا است.

تاکنون 14 میلیون نفر از آمریکایی ها تحت تاثیر این توفان قرار گرفته اند و روال عادی زندگی آنان با مشکل مواجه شده است.

لغو پروازها فرودگاه بین المللی جکسون ویل واقع در شمال شرق ایالت فلوریدا با ادامه توفان ایان اعلام کرد تمامی پروازهای این فرودگاه در روز پنجشنبه (امروز) لغو شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توفان برق 2/5 میلیون مشترک آمریکایی را قطع کرد

توفان برق 2/5 میلیون مشترک آمریکایی را قطع کرد