مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 16:472022-09-29سياسي

پیشانی حرکت های استان فعالیت های عمرانی است/درخواست برای ساخت مسکن برای آتش نشانان


پیشانی حرکت های استان فعالیت های عمرانی است و در استان در همه حوزه ها شاهد رشد و توسعه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی استاندار زنجان در مراسم روز هفتم مهر روز آتش نشانی ضمن تقدیر از فعالیت های آتش نشانان در ایمن سازی شهر اظهار کرد: اقدامات آتش نشانان در ایمن سازی شهر تاثیرگذار است.

استاندار زنجان نیز با اشاره به اینکه پیشانی حرکت های استان فعالیت های عمرانی است و در استان در همه حوزه ها شاهد رشد و توسعه هستیم، گفت: هر چقدر نظام و انقلاب در برابر نظام سلطه قدرتمند ظاهر شود هزینه تراشی بیشتر خواهد شد.

محسن افشاری با اشاره به اینکه وظیفه ما کار کردن است و تمام محدودیت های کشور را را در این حوزه درک می کنیم، گفت: در حوزه شهرداری و سایر بخش ها استانداری آماده تسهیل گری است، ما کار کردن برای مردم و ترسیم افق ها در بلند مدت و میان مدت ترسیم کرده ایم.

در ادامه نیز مجید امیرفضلی رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با بیان اینکه در سه سال گذشته 6 هزار عملیات انجام شده است، تصریح کرد: بحث گیر کردن در آسانسور و مسائل دیگر همچون حریق و دود گرفتگی از جمله آنها بوده است.

وی با اشاره به اینکه به مبلغ 700 میلیون تومان تجهیزات برای آتش نشانان از جمله محل خواب خریداری شده است، اضافه کرد: همچنین در ارتباط با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشانی حرکت های استان فعالیت های عمرانی است/درخواست برای ساخت مسکن برای آتش نشانان

پیشانی حرکت های استان فعالیت های عمرانی است/درخواست برای ساخت مسکن برای آتش نشانان