مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 16:022022-09-29سياسي

آغاز شمارش معکوس برای گشایش نمایشگاه نانو 1401


  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، درهای سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو در محل نمایشگاه های بین المللی تهران از روز شنبه 9 مهر و با حضور بیش از 160 شرکت تولیدی و ارائه دهنده خدمات نانویی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، درهای سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو در محل نمایشگاه های بین المللی تهران از روز شنبه 9 مهر و با حضور بیش از 160 شرکت تولیدی و ارائه دهنده خدمات نانویی، بر روی عموم مردم گشوده می شود و تا 12 مهرماه با برنامه های متنوع اقدام به آشناسازی جامعه با دستاوردهای شرکت های فعال در این حوزه خواهد کرد.

  در سیزدهمین دوره نمایشگاه ایران نانو 1401 که از روز شنبه 9 مهرماه آغاز به کار خواهد کرد، شرکت های صنعتی در حوزه های مختلفی نظیر نفت و انرژی، بهداشت و سلامت، آب و محیط زیست، کشاورزی و بسته بندی، خودرو، رنگ و پوشش، ساختمان، منسوجات و مواد پیشرفته حضور دارند.

  در غرفه نانواستارت آپ این نمایشگاه، 40 استارت آپ بیش از 100 محصول فناورانه خود را در معرض نمایش مخاطبان قرار خواهند داد.

  یکی از برنامه های ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در نمایشگاه ایران نانو 1401، دعوت و پذیرش مهمانان خارجی از سراسر جهان با همکاری وزارت امور خارجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز شمارش معکوس برای گشایش نمایشگاه نانو 1401

آغاز شمارش معکوس برای گشایش نمایشگاه نانو 1401