مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 15:072022-09-29بين الملل

روزنامه اسراییلی، لیدر صهیونیست اغتشاشات ایران را معرفی کرد


یک روزنامه عبری، اعتراف کرد که «الهام یعقوبیان» صهیونیست که یهودی الاصل و ساکن آمریکاست، یکی از مسئولان هماهنگی اغتشاشات اخیر در ایران بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  شبکه المیادین شادمانی را بچشند .

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، الهام یعقوبیان که همانند برخی از همکیشانش قوم یهود را میراث دار اصلی فرهنگ ایران می داند از سال 2010 میلادی به همراه جمعی از یهودیان ایرانی اقدام به راه اندازی مرکز پژوهش و مطالعات یهودیان ایران در لس آنجلس کرده و به طور مستمر اقدام به ثبت تاریخ شفاهی اقلیت یهودی با رویکردی جانبدارانه به نفع این قوم می نماید.

  رسانه های رژیم صهیونیستی که طی چند روز اخیر بر روی اغتشاشات در ایران متمرکز بودند و اذعان داشتند از نزدیک تحولات ایران را دنبال می کنند از روز گذشته به صراحت از ناامیدی و بدبینی نهاد امنیتی  این رژیم از احتمال موفقیت این اعتراض ها در ایجاد تغییر در نظام جمهوری اسلامی ایران خبر می دهند.

اور هیلر  تحلیلگر نظامی شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی روز گذشته در پاسخ به این سوال که آیا نهاد امنیتی اسراییل تحولات ایران را دنبال می کند، گفت: بله، با توجه به تصاویری که از ایران می آید، این آرزو و رویای همیشگی که ایران از درون در حال فروپاشی است، جلوه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه اسراییلی، لیدر صهیونیست اغتشاشات ایران را معرفی کرد

روزنامه اسراییلی، لیدر صهیونیست اغتشاشات ایران را معرفی کرد