مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 14:422022-09-29سياسي

توصیه های یک رزمنده به نسل جوان؛ بداخلاقی برخی مدیران را ندید بگیرید


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های انقلاب استان البرز خطاب به جوانان گفت: جوانان بداخلاقی هایی که توسط بعضی از مدیران صورت می گیرد را ندید بگیرند و بعضی از اتفاقات جامعه را با صبوری عبور بدهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج؛ دفاع مقدس یکی از درخشان ترین صحنه های نقش آفرینی ملت مسلمان ایران است و هنوز ناگفته های بسیاری دارد که لازم است بیان شود تا نسل های آینده با ایثار و فداکاری ملت ایران و رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند.

به مناسبت هفته دفاع مقدس با سردار ابوالفضل اسلامی، یکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که در صحنه های نظامی و فرهنگی دفاع مقدس نقش آفرین بودند به گفتگو کوتاهی در این خصوص پرداختیم، وی هم اکنون به عنوان رییس اداره کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس، مسؤولیت دیگری در سنگر انقلاب برعهده دارد.

  ابوالفضل اسلامی فرزند قدرت اله اسلامی، در سن 17 سالگی عازم جبهه های حق علیه باطل شد؛ نخستین بار در سال 1360 و سرانجام تا روزهای پایانی در سنگر دفاع از مرزهای کشور حضور داشته است.

گفتنی است وی تجربه شرکت در 15 عملیات، همچنین حضور در پیش از 10 عملیات پدافندی طی هشت سال دفاع مقدس را دارد، در این سال ها 8 بار مجروح شده است؛ سال های 64 و 66 در پی برخورد با مین و انفجار آن، وی دو پای خود را از دست داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های یک رزمنده به نسل جوان؛ بداخلاقی برخی مدیران را ندید بگیرید

توصیه های یک رزمنده به نسل جوان؛ بداخلاقی برخی مدیران را ندید بگیرید