مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 14:422022-09-29اجتماعي

آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور


در محور هراز تردد وسایل نقلیه از ساعت 14:00 تا 22:00 روزهای جمعه و شنبه از رودهن به آمل، همچنین تردد کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری آنلاین، ایمان محرابی نیا مدیر سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها بیان کرد: بر اساس اطلاعات بیش از 2323 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

مدیر سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها اظهار کرد: کل تردد جاده ای در شبانه روز گذشته براساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد 2320 دستگاه ترددشمار فعال در جاده ها نسبت به روز قبل 1.

0 درصد افزایش نشان می دهد؛ در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 12.

7، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

وی درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای تهران-شمال گفت: دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در مسیر رفت و برگشت محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه ، همچنین آزادراه قزوین - رشت و آزادراه تهران-شمال نشان می دهد.

محرابی نیا درباره وضعیت ترافیکی دیگر جاده های کشور اضافه کرد: در حال حاضر ترافیک سنگین در آزادراه کرج -قزوین محدوده پلیس راه مهر شهر و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور

آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور