مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 14:372022-09-29سياسي

الگوی دفاع مقدس، پیروزی های بزرگ جبهه مقاومت را به همراه داشت


همرزم شهید سلیمانی و مسؤول دایره آموزش قرارگاه عملیاتی حضرت خاتم الانبیاء (ص) گفت: الگوی دفاع مقدس پیروزی های بزرگ جبهه مقاومت را به همراه داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سرتیپ پاسدار محمود چهارباغی مسؤول دایره آموزش قرارگاه عملیاتی حضرت خاتم الانبیاء(ص) صبح امروز در یادواره 118 شهید گروه توپخانه و موشکی 15 خرداد نیروی زمینی سپاه در گلستان شهدای اصفهان، با گرامی داشت ایام هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: عزت، عظمت و قدرت امروز ایران اسلامی و جبهه مقاومت مرهون شهدای دفاع مقدس است.

وی با اشاره به آغاز هجمه ارتش تا دندان مسلح رژیم بعث عراق و اشغال تعدادی از شهرهای مرزی، افزود: آمار نشان می دهد در این اشغال تلفات و خسارات بسیاری به زیر ساخت های ایران وارد شد ولی بنی صدر به عنوان فرمانده کل قوا اجازه ورود نیروهای مردمی را نداد و منجر شد هم زمین داده شود و هم زمان.

چهارباغی بیان کرد: اختلافات داخلی بسیار زیاد و در بسیاری از مناطق کشور اغتشاش وجود داشت ولی پس از برکناری بنی صدر و ورود نیروهای مردمی به جبهه های حق علیه باطل، عملیات هایی مثل فرمانده کل قوا و عملیات شکست حصر آبادان شکل گرفت که همه نیروهای مسلح دست در دست هم با فرمان امام(ره) در حداقل زمان حصر آبادان را شکستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوی دفاع مقدس، پیروزی های بزرگ جبهه مقاومت را به همراه داشت

الگوی دفاع مقدس، پیروزی های بزرگ جبهه مقاومت را به همراه داشت