مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 14:272022-09-29سياسي

سروری: دشمن برای ایجاد اختلاف قومیتی، مذهبی و سیاسی برنامه ریزی کرده است


وحدت و یکپارچگی ایران برای ملت ما همیشه خط قرمز بوده است.

معلوم است که دشمن روی این موضوع کار کرده؛ اغتشاشات اخیر نشان داد که برای ایجاد اختلاف قومیتی، - پرویز سروری عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در مورد اهداف آشوب های اخیر اظهار داشت: کاملا مشخص است که دشمن روی ملت ما مطالعاتی داشته و برنامه ریزی کرده است به همین دلیل اینبار روی نقاط قوت جمهوری اسلامی ایران دست گذاشته اند.

وی با بیان اینکه یکی از نقاط قوت جمهوری اسلامی، انسجام در عین تکثر است، افزود: وحدت و یکپارچگی ایران برای ملت ما همیشه خط قرمز بوده است.

معلوم است که دشمن روی این موضوع کار کرده؛ اغتشاشات اخیر نشان داد که برای ایجاد اختلاف قومیتی، مذهبی و سیاسی برنامه ریزی انجام شده است و به شدت در دستورکار دشمن قرار دارد.

عضو شورای ائتلاف با اشاره به راهبرد دشمن مبنی بر ایجاد اختلاف در کشور، تصریح کرد: اگر دشمن تمام توانش را برای ایجاد اختلاف ملی صرف کرده است، ما هم باید ظرفیت های انسجام ملی ایران را تقویت کنیم.

سروری اظهار داشت: در جهاد تبیین باید خیلی عمیق و وسیع اهداف دشمن را برای مردم بازگو کنیم، مشخص و روشن است که ملت ما همیشه اسلام را محور انسجام قرار دادند و بر آن تاکید دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سروری: دشمن برای ایجاد اختلاف قومیتی، مذهبی و سیاسی برنامه ریزی کرده است

سروری: دشمن برای ایجاد اختلاف قومیتی، مذهبی و سیاسی برنامه ریزی کرده است