مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 14:122022-09-29سياسي

حضور بیش از 40 هزار گردشگر و زائر خارجی در حرم قم طی 6 ماه گذشته


کمال ثریااردکانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به فعالیت 6 ماهه فضای مجازی و بخش گردشگری اداره امور بین الملل حرم مطهر بانوی کرامت اظهار کرد: طی 6 ماه گذشته 2 هزار و 475 گردشگر از 57 کشور و 38 هزار و 140 زائر از 24 کشور عربی، اردو و آذری زبان در حرم مطهر بانوی کرامت حضور یافتند.

وی با بیان اینکه این آمار مربوط به بازدیدهای گروهی است که به دفتر امور بین الملل برای ارائه خدمات مراجعه می کنند، گفت: تعداد زیادی از زائران به صورت انفرادی و یا گروهی بدون مراجعه به دفتر امور بین الملل، در حرم حضور پیدا می کنند که در این آمار به آن ها اشاره نشده است.

رییس اداره امور بین الملل آستان حضرت فاطمه معصومه(س) افزود: از ابتدای سال 1401 تا کنون 157 مهمان ویژه با هیئت همراه از 16 کشور اعم از سفیر، وزیر، علمای اهل سنت، اساتید و رؤسای دانشگاه، روحانیون و کشیش های مسیحی و فعالان فرهنگی از حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها بازدید کرده اند.

وی فعالیت رسانه ای و فضای مجازی را از دیگر فعالیت های اداره امور بین الملل حرم مطهر بانوی کرمت عنوان کرد و گفت: از ابتدای سال تا کنون 148 محصول رسانه ای به 7 زبان اردو، عربی، انگلیسی، اسپانیایی، پرتغالی، فرانسوی و تایی در این اداره تولید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بیش از 40 هزار گردشگر و زائر خارجی در حرم قم طی 6 ماه گذشته

حضور بیش از 40 هزار گردشگر و زائر خارجی در حرم قم طی 6 ماه گذشته