مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 14:122022-09-29سياسي

حوادث اخیر کشور محصول جنگ شناختی دشمن است/ تیر دشمنان با بصیرت مردم به سنگ خورد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار حضور و غیر حضوری برگزار شد، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در آن دیدار صرفا در باره هفته دفاع مقدس سخن گفتند، چون کسی که به تابلوی دفاع مقدس نگاه کند متوجه می شد که ریشه برخی از حوادث از کجاست و چگونه باید از آن عبور کرد و مدام مورد توجه نسل جوان قرار بگیرد.

*دشمن روی فضای مجازی سرمایه گذاری کرد وی در ادامه با تصریح بر اینکه مهم ترین موضوع در مواجه با مسائل، واقعی کردن نگاه ها در نسل جوان است، بیان کرد: امروز واقعیتی به نام فضای مجازی، رسانه ها و شبکه های اجتماعی و ماهواره ای وجود دارد که دشمن بر روی آن ها سرمایه گذاری کرده است.

معاون سیاسی سپاه در ادامه به تشریح واقعیت ها در جامعه پرداخت و گفت: برخی ها در عالم واقعیت زندگی می کنند، اما عده ای هم هستند که ذهنیت آن ها با واقعیت فاصله دارد و یک حالت رباتیک داشته و ذهنشان ساخته و پرداخته فضای مجازی است.

جوانی گفت: دشمن بارها ما را تهدید به جنگ نظامی می کند اما جرات حمله ندارد چون میداند نیرو های مسلح به نقطه ای از  اقتدار و قدرت رسیدند که اگر حمله کند به ضرر خودش است دشمن این واقعیت را می داند که اقتدار موشکی، دریایی، زمینی و فرهنگ عاشورایی ایران یک واقعیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوادث اخیر کشور محصول جنگ شناختی دشمن است/ تیر دشمنان با بصیرت مردم به سنگ خورد

حوادث اخیر کشور محصول جنگ شناختی دشمن است/ تیر دشمنان با بصیرت مردم به سنگ خورد