مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 13:472022-09-29اجتماعي

بیش از 24 هزار سالمند زیر پوشش بهزیستی کرمانشاه قرار دارند


معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: بیش از 24 هزار سالمند در استان خدمات متنوعی را از سازمان بهزیستی دریافت می کنند.

- نیلوفر اختیاری، معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: از ششم تا دوازدهم مهرماه به عنوان هفته تکریم و بزرگداشت سالمندان نامگذاری شده است.

وی شعار امسال هفته سالمندان را تاب آوری و مشارکت زنان سالمند عنوان کرد و گفت: در سند ملی سالمندان مصوبه سال 96، یک هدف 6 گانه تعریف شده از جمله ارتقای سطح فرهنگی جامعه، توانمندسازی سالمندان، حفظ و ارتقای سلامت جسمی روانی و اجتماعی سالمندان، ارتقا سرمایه اجتماعی و حمایت های اجتماعی، توسعه زیرساخت های مورد نیاز در امور سالمندی و نظام حمایت از سالمندان که ارگان های متولی نگهداری و حمایت از سالمندان را مشخص می کند.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بیش از 24 هزار سالمند در استان خدمات متنوعی را از سازمان بهزیستی دریافت می کنند، افزود: پنج مرکز شبانه روزی در استان داریم که یک هزار و 245 سالمند که بی سرپرست یا خانواده ها امکان نگهدار را ندارند، در این مراکز نگهداری می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 24 هزار سالمند زیر پوشش بهزیستی کرمانشاه قرار دارند

بیش از 24 هزار سالمند زیر پوشش بهزیستی کرمانشاه قرار دارند