مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 13:422022-09-29سياسي

پیگیری مصوبات سفر های استانی اولویت بنیاد شهید است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی صبح پنجشنبه در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: خانواده معظم شهدا دلسوزان واقعی نظام اسلامی هستند و حضور مسئولین بنیاد شهید میان مردم و این خانواده ها برای شنیدن .

- رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: سفر های استانی هیئت دولت فرصتی مناسبی را برای پیگیری مطالب مردمی فراهم می کند و پیگیری مصوبات این سفر ها یکی از اولویت های بنیاد شهید است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی صبح پنجشنبه در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: خانواده معظم شهدا دلسوزان واقعی نظام اسلامی هستند و حضور مسئولین بنیاد شهید میان مردم و این خانواده ها برای شنیدن مطالبات و دغدغه های آنان است.

وی با بیان اینکه هم زمان با سفر به مناطق مختلف کشور میز خدمت بنیاد شهید نیز در استان ها راه اندازی می شود، گفت: پیگیری مصوبات سفر های استانی هیئت دولت از اولویت های مهم میز های خدمت بنیاد است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: سفر های استانی فرصتی مناسبی را برای در بین مردم بودن و پیگیری مطالباتشان فراهم می کند و دولت نیز قدر این فرصت ارزشمند را به خوبی می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری مصوبات سفر های استانی اولویت بنیاد شهید است

پیگیری مصوبات سفر های استانی اولویت بنیاد شهید است