مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 13:372022-09-29اقتصادي

نخستین مزرعه گردشگری استان مرکزی به بهره برداری رسید


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته گردشگری، مزرعه گردشگری همیار به عنوان نخستین مزرعه گردشگری در استان با حجم سرمایه گذاری 25 میلیارد ریال افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به مناسبت گرامیداشت هفته گردشگری، مزرعه گردشگری همیار به عنوان نخستین مزرعه گردشگری در استان افتتاح شد.

این مراسم همزمان با روز جهانی جهانگردی و هفته گردشگری و با حضور ملک جانی فرماندار  شهرستان محلات، آقا گلی بخشدار مرکزی، محمدی رییس آموزش و پرورش، معاون گردشگری استان و جمعی از مسئولین شهرستانی برگزار شد.

  مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: مجموعه گردشگری رهیار جزو مجموعه های تبدیلی است که قبلا باغات انار و کشاورزی بوده این مجمعه گردشگری با حجم سرمایه گذاری 25 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی به مزرعه گردشگری تبدیل شد.

مرزبان افزود: موافقت اصولی این مجموعه به عنوان اولین مزرعه گردشگری دارای مجوز در سطح استان صادر شده است و این مجموعه به مساحت 10 هکتار در فضایی مناسب و پوشیده از درختان  در مسیر شهرستان محلات به آبگرم واقع شده و حجم اشتغالزایی فعلی آن بیش از 6 نفر به صورت مستقیم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین مزرعه گردشگری استان مرکزی به بهره برداری رسید

نخستین مزرعه گردشگری استان مرکزی به بهره برداری رسید