مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 13:322022-09-29فرهنگي

نخستین جشنواره گردشگری «سفر به کویر سمنان» برگزار می شود


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سمنان از برگزاری نخستین جشنواره گردشگری با عنوان «سفر به کویر سمنان» خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، بهمن اخلاقی، رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سمنان ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: نخستین جشنواره گردشگری سفر به کویر سمنان برگزار می شود.

وی گفت: برگزاری تور آفرود در کویر سمنان، بازدید از تأسیسات چاه نفت خوریان، تپه های تاریخی میرک، شورآب، اجرای گروه های آیینی و موسیقی محلی، شترسواری، رصد ستارگان، برپایی نمایشگاه صنایع دستی و تولیدات محلی و .

ازجمله برنامه های این جشنواره گردشگری است.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سمنان ادامه داد: این جشنواره دوروزه 14 و 15 مهرماه امسال برگزار می شود.

اخلاقی افزود: روز نخست این جشنواره پنجشنبه، 14 مهرماه از ساعت 15 تا 23 در مجموعه گردشگری ستاره کویر خوریان سمنان، واقع در پایین تر از میدان استاندارد، یک کیلومتر بعد از روستای اعلا با اجرای برنامه های متنوع برگزار می شود.

وی اضافه کرد: روز دوم این جشنواره گردشگری، جمعه 15 مهرماه از ساعت 15 تا 18 با اجرای برنامه های شاد و متنوع و آیینی در روستای دلازیان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جشنواره گردشگری «سفر به کویر سمنان» برگزار می شود

نخستین جشنواره گردشگری «سفر به کویر سمنان» برگزار می شود