مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 13:222022-09-29اجتماعي

وزیر آموزش و پرورش: نقش والدین در تعلیم و تربیت دانش آموزان پررنگ تر می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش پیش از ظهر امروز در سفر یک روزه خود به استان البرز در حاشیه افتتاح مدرسه 22 کلاسه زنده یاد حاج محسن کمالی دهقان در شهرک رازی حصارک کرج، با تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم سعی داریم که تعلیم و تربیت با محوریت مردم پیش برود، گفت: مردم می توانند با ایفای نقش مشارکتی در طرح های آموزشی، به مسئله تعلیم و تربیت کمک شایانی داشته باشند.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر این اصل که این مجموعه با مشارکت و کمک والدین و خیرین می تواند تقویت پیدا کند، ادامه داد: توسعه و تقویت فعالیت های حوزه تربیت و آموزش رابطه مستقیم با تعالی و رشد جامعه دارد، نسل جوان آینده سازان این مرز و بوم هستند و در این مسیر نباید از هیچ تلاشی فروگذار باشیم.

وی در بخش دیگری به توطئه های دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز اشاره کرد و یادآور شد: اخیرا دشمن به دنبال جریان سازی و مانع تراشی سر راه موفقیت و توسعه کشور بود که با هوشیاری مردم شاهد شکست آن هستیم.

وزیر آموزش و پرورش به نقش پیامبر اکرم (ص) در  پایه گذاری نظام تربیتی اشاره کرد و گفت: قرآن مجید نیز به اصل نظام تربیت اشاره داشته که این بیانگر اهمیت موضوع است، از این رو رسالت ما در نظام آموزشی کشور سنگین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر آموزش و پرورش: نقش والدین در تعلیم و تربیت دانش آموزان پررنگ تر می شود

وزیر آموزش و پرورش: نقش والدین در تعلیم و تربیت دانش آموزان پررنگ تر می شود