مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 13:122022-09-29اجتماعي

40 درصد مدارس البرز فرسوده هستند


مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه 40 درصد مدارس استان فرسوده هستند، گفت: ضعف سرانه آموزشی در البرز با بودجه دولتی جبران نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، امروز در آیین افتتاح مدرسه 22 کلاسه زنده یاد حاج محسن کمالی دهقان در حصارک کرج که با حضور وزیر آموزش و پرورش همراه بود، به جمعیت استان و نرخ مهاجرپذیری البرز اشاره کرد و گفت: این مهم باعث شده است همواره سرانه آموزشی استان در پایین ترین سطح رتبه بندی میان دیگر استان های کشور قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه تلاش برای ارتقاء سرانه های آموزشی در دستورکار قرار دارد، اذعان کرد: این استان حدود 520 هزار دانش آموز در خود جای داده است که با توجه به نرخ سرانه ها نیازمن تلاش دوچندان برای جبران کمبودها هستیم، در این میان حمایت و نگاه ویژه وزات آموزش و پرورش و دولت سیزدهم را خواستاریم.

حجرگشت با بیان اینکه بیشترین تراکم دانش آموزی کشور را در کلاس های درسی البرز است، اظهار کرد: این موضوع از سطح کیفیت آموزش و تربیت می کاهد.

مدیر کل آموزش و پرورش البرز در بخش دیگری به لزوم تربیت نیروی انسانی متخصص برای آینده کشور اشاره کرد و یادآور شد: این موضوع از دیگر ارکان اصلی توسعه پایدار ملی قلمداد می شود، لذا برای ارتقا کیفیت آموزش در کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 درصد مدارس البرز فرسوده هستند

40 درصد مدارس البرز فرسوده هستند