مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 12:372022-09-29سياسي

دشمنان فوت مهسا امینی را مستمسکی برای عقده گشایی قرار دادند


فرمانده سپاه کردستان با اشاره به فوت مهسا امینی، گفت: دشمنان همیشه به دنبال بهانه هایی برای عقده گشایی هستند و این بار فوت این دختر سقزی را خواستند بهانه قرار دهند و گرنه چرا برای بانوی مریوانی که در دفاع از شرفش فوت کرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی پیش از ظهر امروز در ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در مسجد حیدرکرار سنندج اظهار کرد: جنگ و دفاع مقدس دو کلیدواژه ای هستند که جنگ عمومیت دارد اما دفاع مقدس خاص در ایران است چرا که رزمندگان ما از اسلام دفاع کردند و به این دلیل دفاع ما مقدس است.

وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و اسقاط رژیم ستم شاهی و ایجاد حاکمیت اسلامی برگرفته از نظر و خاص عامه مردم، تغییرات کلی در کشور از نظر سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی روی داد.

سردار حسینی افزود: کشور در تدارک ایجاد ساختار جدید بود که گروهک ها تلاش کردند با استفاده از این وضعیت به مطامع خود برسند و صدام چون فکر می کرد کشورمان از نظر ساختاری ضعیف است و پشتوانه اقتصادی و سیاسی ندارد جنگی را علیه ما آغاز کرد اما از همان ابتدا با سد مردم روبرو شد.

وی عنوان کرد: بعد از یکی دو سال دفاع مقدس جایگزین جنگ شد، چرا که ما از هویت اسلام دفاع می کردیم و همین اسلام ناب منافع غربی ها را به خطر انداخت، جهان اسلام را بیدار کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان فوت مهسا امینی را مستمسکی برای عقده گشایی قرار دادند

دشمنان فوت مهسا امینی را مستمسکی برای عقده گشایی قرار دادند