مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 12:022022-09-29سياسي

«روش، همان ارزش نیست»؛ جمله سروش از زبان رییسی


دو واژه پرتکرار در گفت و گوی تلویزیونی رییس جمهوری، «ارزش» و «روش» بود و یادآور سخنی از سروش که «اروش همان ارزش نیست» اما سروش در نقد احکام گفته بود و رییس گاه به جای قانون از واژه ارزش استفاده می کرد.

- دو واژه پرتکرار در گفت و گوی تلویزیونی رییس جمهوری، ارزش و روش بود و یادآور سخنی از سروش که اروش همان ارزش نیست اما سروش در نقد احکام گفته بود و رییس گاه به جای قانون از واژه ارزش استفاده می کرد.

   عصر ایران؛ مهرداد خدیر- ارزش و روش دو کلمه بسیار پر تکرار در گفت و گوی تلویزیونی چهارشنبه شب ابراهیم رییسی درباره حوادث اخیر و اعتراضات بود.

   مراد رییس جمهوری که برای اولین بار بیشتر صحبت خود را به موضوعات سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و نه اقتصادی و معیشنی و یارانه ای اختصاص داد از تکرار دو واژه ارزش و روش این بود که ارزش ها تغییر نمی کند اما روش ها را می توان تغییر داد و اصلاح کرد.

    هر چند مخاطب درمی یافت که او درباره نحوه کنترل حجاب و گشت ارشاد صحبت می کند اما نه تنها نامی از گشت ارشاد نبرد بلکه به عنوان مصداق ارزش به حجاب هم اشاره نکرد بلکه به عنوان مثال از عدالت گفت.

همان عدالت که چندان که در یادداشت دیگر هم اشاره شد در نطق سازمان ملل هم 42 بار آن رابه معنی نفی ظلم به کار برد و اصطلاح مورد علاقه و کلیدی اوست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«روش، همان ارزش نیست»؛ جمله سروش از زبان رییسی

«روش، همان ارزش نیست»؛ جمله سروش از زبان رییسی